Livet på mitt på sätt

igår kväll var en mys kväll

Kategori: Livet

igår var en riktigt mys kväll :) först åkte jag max,thun lollo till tanto och möte upp eliin anna och matilda :) vi satt där en stund och bara chillade sen så gick vi tilll någon annat ställle ? ee vet inte riktigt där var det allfall några från pride som var lite halv skuma :P sen åkte vi hem till max och hade en riktigt mys kväll riktigt gött var det :) elin sov hos mig i natt också blev mkt prat om allt verkligen så underbart att du finns elin ! idag har jag inte gjort nåt speciellt har varit och fixkat dragkrok till mammas bil eller rättare sagt beställt en tid, så nu är det bara att tagga till tävlingarna :D  men nu så ska jag snart äta och sen blir det att åka och möta upp alla idag igen så blir det grönan vi ska kolla på nåt band som max och dom tycker ska bli roligt ! försöker umgås så mkt som möjligt med dom nu innan jag åker :')

''det ända som inte har en ände det är en korv för den har två ;) ''

thun och max :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: