Livet på mitt på sätt

du får inte.

Kategori: Livet

du får inte ta mitt hjärta om du inte vet vad du vill.
du får inte röra vid min själ om du inte vet vad koncekvenserna kan bli.
du får inte ta på mej om du inte vet vad du känner.
du får inte ta något förgivet även om det är uppenbart.
du får inte tro du måste veta.
du får inte komma för att sedan gå.
du får inte ta om det inte ges till dej.
jag ger dej mitt hjärta om du vet vad du vill.
du får röra vid min själ om du vet vad som kan hända.
du får ta på mej när du vet vad jag känner.
om du tar något förgivet är det inte längre uppenbart.
att tro är en liten del att veta, jag vet.
om du går får du inte komma tillbaka, jag stannar!
jag ger, hoppas du tar!

Kommentarer

  • ellen säger:

    är du snäll och skriver att det är Beatrice Cederblad (hon gick i min klass på vreta)som har skrivit den om du ska fortsätta att ha den på din blogg.. Tror inte att hon vill att den ska komma ut utan sitt namn :)

    2011-08-24 | 12:36:27

Kommentera inlägget här: