Livet på mitt på sätt

aj aj o åter aj

Kategori: Livet

jaaa jag vet är inte så mkt bloggande men vad kan man säga har ju häst nu så det blir lixom inte så mkt tid till datan men när ja väl sitter vid datan ska ja försöka ägga upp nåt :)
hade tränig igår .. och det gick bra till en börajan och hon var jätte fin o mysig men när vi hade jobbat hårt ett tag så viille inte hon vara med längre och började slita tyglarna ur handen på mig och gjorde så hela tiden o värgade gå framåt -.- jag blev så såklart frustrerad och verkligen kämpade med att få fram henne. när jag väl fick fram henne i galopp så tvär stannar hon och bara kastar ner huvet så att jag flyger av .. fyfan tappade andan o knäckte til nacken på något vänster.. så jag var ganska arg o besviken på henne, men ska få hjälp idag av TT igen så får se hur det blir hoppas det blir bra nu tror jag måste förstå mer hur hon fungerar !


Kommentarer

  • sofie säger:

    lyckades ni få med det på bild eller är det en gammal?? haha

    2011-08-26 | 18:13:14

Kommentera inlägget här: