Livet på mitt på sätt

1 år sen..

Kategori: Livet


1 år sen idag, 1 år sen min lilla ängel togs ifrån mig, min underbar vän och min bästa vän, han som alltid fanns där för mig han som alltid var glad han som alltid gjorde att jag mådde bättre hur dåligt det en var just då du gjorde det bra älskling ! jag vill inte ens minnas den sista dagen med dig den sista veckan den var så hemsk att se dig lida så som du gjorde det skärde verkligen i hjärtat på mig, från att leka till att hitta dig knappt rörde på dig under busken, det var verkligen som en kniv i hjärtat. Jag kommer ihåg sista absoult sista studen med dig gubben, det var en sån lättnad att se att du kände igen oss när vi kom in på rummet du försökt så gått du kunde att lyfta på huvudet men det gick inte då led så mycket, du vifta på svansen det var som ett tecken på att du var tacksam ett tecken på att du visste att vi var hos dig ända in i slutet, jag vet inte vad jag ska skriva för det går verkligen inte att förklara min smärta över hur mkt jag saknar dig gubben, Du var det bästa som har hänt mig och kommer alltid att vara, du var MIN första hund och ingen kan ersätta dig inte nån ! jag vet att du har det bra där uppe med morfar och farmor och alla andra, men jag vill ha dig hos mig önskar bara att jag fick leka med dig en sista gång en puss. men tyson du vet att jag älska dig och saknar dig så mycket att det inte går att beskriva. JAG ÄLSKAR DIG TYSON<3

03.03.18 - 10.08.06 R.I.P









Jag älskar dig nu och föralltid <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: