Livet på mitt på sätt

bakslag

Kategori: Livet

aa idag då så åkte jag hem tidigare en tänkt från jennie för det första mådde jag piss när jag vaknade ont i halsen och kunde knappt prata.. sen så vill jag komma hem på ett vis och på ett vis inte kännd att jag behövde tid för mig själv på ett sätt.. (inget illa menat jenne , LOVE U )


Sen på bussen hem allfall så fick jag hur mkt tankar som helst i huvedet och jag bokstavlit började gråta så in i helvete på bussen jag dog lite inom mig kände jag... saknade allt mamma pappa hundaran farmor farfar mormor morfar och allt som jag har nära och jag skanade JONAS jag började tänke på om det var rätt det jag gjorde och att allt var mitt fel aa ni veta allt det man tänker på ... sen mådde jag så dåligt till slut att jag ringde mormor och frågade om jag kunde komma dit och det kan jag säga att det behövdes tack mormor för att du finns du betyder otroligt mkt älskar dig <3


orkar inte ta upp allt här skriver detta så länge så får vi se .... kram på er<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: