Livet på mitt på sätt

6 månader

Kategori: Livet

hade 6 månader igår med jonas , känns helt sjukt att det har gått så lång tid känns som vi bara har varit tsm någon månad eller så... men det blev ju inte riktigt som vi had tänkt oss... vi gick och käka på ciocio och sen så gick vi hem och vi skulle kollat på film så blev det inte vi satt och prata ist om allt som har hänt mellan oss.. och jaa det var inte den roligaste 6 månader dagen men det var bra att vi gjorde det... för alla min känlslor hade ändå kommit ut någon gång... och det var bättre att dom kom ut igår när vi var själv och det inte var en massa annat folk med så att det hade blivit helt fel.. FYFAN asso jag känner mig helt fuckup... har knappt sovit nåt asso fyfan ...
Vi är fortfarande tsm vi har inte gjort slut men vi ska örsöka börja om och vara ifrån varandra ett tag nu fram över det blir ca 3 veckor sen får vi se hur det blir... hoppas på det bäst ... :)

Jag älskar dig jonas men som jag sa igår efter allt vårat bråk så har jag tappat känslorna....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: