Livet på mitt på sätt

men asso oj?!

Kategori: Livet

hehe har inte bloggat på typ två veckor nu men har faktist inte orkat haft typ tid elr så är jag bara allmänt lat elr?
haha men allflall jag har inte varit i skolan denna vecka så mycket för att jag har känt mig helt död under hela veckan och sen på natten till onsdagen så spyde jag 3 gånger inte bra asså...
så mamma kom och hämta mig på onsadgen där sen dess har jag varit hemma och bara tagit det lungt och vilat upp mig riktigt skönt men det är jobbigt att vara hhemma för allt påminner om tyson älsklingen <3

allfall idag fredag då så kände jag mig lite piggare så jag tog mig en sväng till stallet för att kolla läget var ritkigt mysigt mötte många saknade personer och hästar :) men nu är jag trött så skriver imrgon elr nåt ;) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: