Livet på mitt på sätt

8 dec :) dushen värmer gött :)

Kategori: Livet

Hahah aa som sagt sitter här ny dushad o varm efter en härlig snöatack mot Tommy :)
som inte gick så bra eftersom att det var jag o madsen som blev ner snöade ist för han
men då kom kära allan till undsättnig o hjälpte oss :D tack gubben ;)
men det slutade med två skrap sår på knäna o en väldigt kall MIMMI !
hahah tror jag hade snö på varenda liten milimeter av kroppen XD

Allfall under dagen idag har väll inte hänt så mycket hade engelska o matte riktigt
rätt hyfsat matten gick bättre allfall håller på med statestik så dt är kul :)
sen så åkte vi o bowla med klassen trevligt trevligt var det :)
jag kom två utav dom jag spela med hahha stolt :D

Efter bowlingen så åkte jag ocj Sötnosen Jennie in till ikano för att
hon skulle köpa julklappar och vi skulle köpa mat till Tacosen :)
myspys väll hemma börjar vi göra mat och vi har då sällsskap
av fabian som åt med oss både tacos o efterrätt som blev marängswiss :D
sen kom då allan förbi och vi kollade bonde söker fru och lite så :P hahah <3

Idag har jag inte varit med fröjd (kallar min pojkvän fröjd men han heter Jonas :P )
eftersom att jag åkte o bowla och sen ikano sen skulle han hem också :/
och det jobbiga är att han ska jobba imrogn *suck*
men på fredag träffar jag finaste igen och då åker vi till sthlm :) <3

Puss o kram på er ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: