Livet på mitt på sätt

R.I.P Tyson <3

Kategori: Livet


R.I.P Tyson

2003-03-18 till 2010-08-06 kl 19.10

var ska jag börjar? hur ska jag förklara? vad ska jag ta mig till?
Tyson dog av canceer i levern , levern var så förstörd att den inte gick att rädda på något sätt, Det började med att Tyson bara hade en Bukspottköttels inflamtation som levern då antgligen hade sakpet o sen i torsdags så åkte vi in med han igen för att han var inte lik sig själv, o det vissade sig då idag fredag att tyson hade cancer o ringde å sa att vi måste ta bort han annars skulle han baar lida o det vill man ju inte?


Jag vill bara att alla ni ska veta hur jobbigt det är och hur stor saknad man känner efter bara några timmar. Tyson betyde värkligen allt för mig han var värkligen världens bästa hund , Han fans alltid där när man grät erl var arg vad som heslt så fans han där han var alltid på gott humor oman såg aldrig någon svag het från dig gubben <3 Tyson du är min ögonsten o kommer alltid att vara du är allt för mig jag skulle viljja ge dig mitt liv ist . Men tyson jag vet att du har det bättre nu ist för att ligga på sjukhuset o lida o va ledsen o känna dig lämmnad. Du är i himlen nu med Morfar,farmor,Gunvor,Trix,Yatzy o många andra :)

Men jag kan fortfrande inte förstå att du inte sitter bervid matbordet o dreglar o gör en valpmin så du får resterna va sallden, elr att du inte vänter på mig när jag kommer hem elr att jag inte har någon att bada med  mig i sjön, jag kan inte förstå att detta gick bara på en vecka från att lek  med bollen i trädgården o du snodde min morgonmacka till att du ligger på sjukhuset o lider ? hur kan det gå så snabbt ?
 Tyson du är värkligen världens bästa hund Tack för alla underabara 7 år o 5 månader jag fick med dig <3 Jag älskar dig mer en något annat vill bara vara me dig jag kommer aldrig glömma dig elr våra minnen o glöm aldrig mig din lill matte <3 Jag älskar dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: