Livet på mitt på sätt

lkpg söndag,måndag,tisdag

Kategori: Livet

haha hej bloggen har fan inte orkat gå in på min egna data har bara lånat massa andaras, men vad ska jag säga första dagen flytta jag ju in det gick rätt fort o sen på kvällen kommer massa 2:or o 3:or dom är jätte snälla :D Måndag börjarade kl 1 men vaknade tidigare XD haha idag hade vi bara massa info o lite sånt skit som det brukar vara o sen rundvandrig sen när skolan var över så var jag med några från garann huset dom är jätte snälla dom med sen blev det lite film på kvällen o bara ta det lungt lixom :) Tisdag: Idag var första riktigt skoldagen kan man väll säga men det var mer massa info o sen gick vi rundvadnrig i stallet lite halvt segt så men det funkar ju :) senare idag så gick vi runt o chillade men sen börjar det spöö regna värkligen så vi drar in o kollar film så jävla mys :D älskar alla bönder här asso:) Ps ska bli bättrpå detta mee uppdatering men har inte orkat så himla mkt som händer här :) juste har klappat kor o grisar idag bilder kmr sen :D Ds puss o kram saknar alla :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: