Livet på mitt på sätt

Datorkunskap (y)

Kategori: Livet

Hahah sitter just nu här på datorkunskapen o väntar på att vi ska gå me slutar typ om 20 minuter -.- jag är lixom klar med våran uppgift som jag fick den var inte så jätte svår, fast jag funderar på om jag kanske ska skriva lite mer på min Första veckan på vreta elr om jag ska lämmna in den som den e? elr vad tkr ni? för ajg vet ärligt inte hur jag ska göra jag fick bara två sider o det skulle vara typ 5 ??? hur ska jag göra det lixom har inte så mycket att säga siter ju typ bara och kollar film :D

allfall igår kväll satt vi o kollade på barnhemmet riktigt läskig sen blev det lite bråk med en viss person kommer inte ta upp det här men jag blev rätt sur så jag slängde nycklarna i marken o kedje saken gick av men ajg har en ny nu som jag fick av rasmus :) allfall jag sov hos rasmus o mathias med matilda o anton också för hon och jag vågade ju inte sova själv efter den filmen fyfan ;) haha

tur som det är så frågar vi om vi får haha :D

men nu ska jag gå o ha rast så ses ;)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: