Livet på mitt på sätt

puss

Kategori:

aa idag har jag varit hemma från skolan är fortfarande väldigt sjuk och jag fårstår inte varför de inte ger sig blir så stört irreterad ! hoppas de ger sig snart för imrgon blir en sväng till vårdventralen ...

aja åkte till stallet idag lite senare på eftermiddagen och red ut på mina fina :D hn var jätte mysig och hon tyckte nog att det var ganska kul :) men när jag kom tbx till stallet så kändes hon inte fräsch och hade efterrycknigar i höger bak ben,... förhoppnigsvis har hon bara sträckt sig i hagen eller något efter som att hon inte är svullen eller något så får hoppas så hon får vila nu ett par dagar och jga abra skrittar ut på henne ganska länge, men blir det inte bättre får nog vetrinären komma :( blir så ledsen ...

aja nu ska vi tänka framåt och morgon dag och helgen som ska komma :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: