Livet på mitt på sätt

AZM DAG :D

Kategori: Livet

Har haft en sjukt bra dag i skolan och med hannah :)
 
har haft stall dag idag i skolan o hade uteritt båda passen för malin och bara lätt sits kan bara säga hej träningsvärk ;)
Hade cleo på förmiddagen och det gick super bra för hon var väldigt känslig coh verkligen jobba :)
på eftermiddagen så tog jag med hannah på den andra uteritten och det gick så bra hon sköte sig ass bra och var super fin hela ridpasset (lätt sist där med) sen så dock började de spöregna när vi red så var dyngsur när vi kom tbx men det är sånt man får ta :P
 
nu på em kvällen har jag haft migrän och sen åkte jag till stallet igen och fixa lite sen blev det en sväng ut till jennifer och snacka lite gojja :)
 
jätte mysigt och trevligt får göras om ;) nää nu ska jag strax söööva :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: